FANDOM

Surfinia - uczennica Wysokiej Kapłanki Gryfii, ma zamiar zostać członkinią Zakonu Białej Lilii. Ale jest przed nią jeszcze długa droga, musi posiąść wiele wiedzy. Kapłanka musi być dobrze wykształcona, aby korzystać z umiejętności leczenia, głoszenia nauk. Ponoć jej testem na będzie wyleczenie ciężko chorego maga. Boi się, czy to  się powiedzie... Rany magiczne są trudne w regeneracji, dużo gorsze niż zadane bronią konwencjonalną. Co będzie, jak nie zaliczy? Aż strach pomyśleć. Spędziłą w klasztorze już 3 lata... Niektóre z podręczników to:

  •  "Zaawansowana alchemia"  - tu zawarta jest cała wiedza dotycząca eliksirów i magicznych dekotów.
  •  "Magia leczenia" - tytuł chyba mówi wszystko, bardzo trudna książka, napisana starożytnym językiem.
  •  "Jak manipulować wiernymi" - skąd to się tutaj...? To chyba jednak nie należy do niej.

Ponadto, na barkach kobiety spoczywa ciężar pomocy Moliwii - damy, zamieszkałej w Torneg. Stacjonuje u niej, wykonując w zamian wszelkie prace domowe, takie jak pranie, sprzątanie lub gotowanie. Właścicielka ów domu, to piękna kobieta, acz trochę za bardzo przejmuje się swoimi białymi rączkami, jakby była jakąś zamorską księżniczką. A że złota w sakwie jej nie brak, może sobie na to pozwolić. Z pewnością jest dystyngowana i elegancka, chętnie dzieli się z pomocnicą różnymi plotkami, informacjami, incydentami które zaszły w mieście. Czesem jest surowa i choć nie powinna obchodzić jej nauka naszej młodej kapłanki, często zachęca ją i wręcz nakazuje zgłębianie wiedzy. Wydaje się, że traktuje ją jak córkę, której nigdy nie miała. Surfinia zaś, tęskniąc za rodzinnym domem, może odnaleźć w tym miejscu nieco tak odległego, domowego ciepła.

___

Poziom 19

Questy: