FANDOM

Margonem- jest to młoda kraina. po zasiedleniu jej przez osadników do rozwoju przyczynił się głównie handel, gdyż kupcy odkryli ważne szlaki handlowe wiodące przez Margonem do portów północy. Z małych wiosek powstały miasta. Lusziom żyło się coraz lepiej, drewniane budynki zamieniały się w murowane. Dobrobyt sprawił, że stali się aż nazbyt ufni i przyjęli do swojich miast posłanników magów, którzy wybudowali swoim panom magiczne siedziby. Wtedy zaczęło dziac się najgorsze, w lasach pojawiły się potwory. Ludzie ginęli bez śladu. Koszmar nie ustawał, aż do chwili, gdy wszystko ucichło. Była to cisza przed burzą. U południowych granic Margonem stanęła armia magów, złożona z potężnych czarodziei, obrzydliwych bestii, nieumarłych i różnego rodzaju chimer. Ludnośc Margonem zjednoczyła się przeciw najeźdźcy. Zostaliby rozniesieni w pył, gdyby nie to, że jeden z członków Kapituły magów przeszedł na stronę ludzi. Starcie to było zacięte, wielu zginęło, wiele budynków w mastach zostało zburzonych, a w lasach po dziś dzień można spotkac monstra. W krainie są ludzie, którzy jeszcze pamiętają wojnę.